Tetszik, ahogy variálhatom a Trustindex kóddal a vásárlói visszajelzés megjelenítéseket

 




A katiotletek.hu főoldalamon oldalsávba bannerként  és a főoldal alján sliderként is beillesztettem a Trustindex kódomat.
Itt a blog alján látjátok az egyik fajta megjelenítést. Nálam a facebook  és a google oldalamon jeleznek vissza az ügyfeleim, bevallom tetszenek amit írnak.

Egy-egy konzultáció után ezt a visszajelzés kérő szöveget szoktam emailben elküldeni:
Megköszönöm, ha a .................... konzultációmról visszajelzel röviden a facebook oldalamon itt: https://www.facebook.com/katiotletek/reviews/?ref=page_internal és/vagy a google felületemen is https://g.page/r/CZEbDqrV-D4FEB0/review.

Azt és annyit írj, ami számodra jól esik.
Köszönöm!
A facebook kicsit tréfás, mert csak számítógépen lehet ezen a linken elérni a vélemények felületet, mobilon a névjegy területről lehet kattintani.
A google felület már egyszerűbb. Azt el lehet érni mindkét módon a linkről.

A google értékelésről korábban egy kis videót is készítettem, hasznos infókkal, ajánlom a figyelmetekbe:

Ha szeretnél a saját oldalaidra Trustindex által generált automatikus visszajelzés összegyűjtőt tenni, ITT láthatod a honlapon az áraikat.
A rendszerükben az az érdekes, hogy ajánlói rendszert találtak ki, így ha például rám írsz a katiotletek@gmail.com címre hogy szeretnél kérni tőlem egy 30%-os ajánlói kupont, akkor te is jól jársz én is jól járok.
Szóval ha így nézzük nem nagy összeg és jelenleg a legjobb marketing reklámunk ha visszajelzéseket kapunk.
Igen, én is meg szoktam nézni egy-egy szolgáltatónál, hogy milyen értékelések vannak és én is szoktam értékelni.




MEGTISZTELŐ, HOGY A KATIÖTLETEK VELÜK IS DOLGOZHATOTT MÁR

-------------------------

Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)