Gábor könyvéhez több bannert is készítettem, amit a könyvmarketingjéhez tudott használni

 


Amíg Gábor könyve gyártás alatt volt, játszottam egy kicsit a borító grafikával. Online mockup készítőket kombináltam és alakítottam őket a könyvmarketinghez használható poszt képekké.

Ez is a nyomdai előkészítői munkám része, kombinálva online képszerkesztő megoldásokkal.

Ezek egy részét canva oldalon készítem, mást mockup készítő programokkal.

A legjobban akkor működöm, ha az ügyfelemnek van egy elképzelése, amit szeretne viszont látni. Neki jó mert elég megálmodnia, nekem jó, mert az instrukciók megadása után szabadon variálhatok, amiből már könnyű választani.

A könyvmarketingben a látványkép használatot kifejezetten ajánlom, de e mellett még számtalan egyszerűen és hatékonyan használható ötletet van, amit én is alkalmazok.

Ebből állítottam össze egy mini sorozatot, amit itt tudtok megrendelni:

Gáborral nemrégen beszéltem, mondta, hogy a könyve a REÖK palotában is megvehető Szegeden.


-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)