Kis létszámmal teszteltem a canva kérdezz-felelek online gyakorlati foglalkozásomat

 

Kis létszámmal teszteltem a canva kérdezz-felelek online gyakorlati foglalkozásomat.

Arra voltam kíváncsi, hogy a kezdők számára indított foglalkozásom milyen problémákra és kiknek nyújt segítséget.

Akik nemrégen kezdték el használni a canva.com képszerkesztőt és kicsit elvesztek benne, itt most helyre kerültek bennük a funkciók.

Természetesen interaktívak voltunk, így azonnali sikerélményeket is elértünk.

Az időpontfoglalómban már be is állítottam február végig minden csütörtök 10 órai kezdettel a canva csoportos foglalkozásaimat, melyre itt tudtok időpontot foglalni:

Az időpontfoglaló automatikus visszaigazolásában és a szolgáltatás leírásba is betettem a rendelési űrlapom linkjét.

A SalesForm űrlapot összekötöttem a leírás szerint a Mailerlite hírlevélküldővel, így aki a foglalkozást megrendeli automatikusan kiküldi számára a rendszer a Google Meet linket, ahol be tudnak csatlakozni.

Hetente jelenleg két ilyen alkalmat tudok vállalni, de a terv az, hogy ezt bővítem interaktív webshop készítéssel kezdőknek.

Jellemzően egyéni konzultációkat vagy egyéni mentorprogramokat kérnek az ügyfeleim, így vagyunk a leghatékonyabbak, de a csoportos foglalkozások is teljes mértékben gyakorlat orientáltak.

-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)