Reni inspirált egy Katiötletek ABC létrehozására

 

Köszönöm Reni az inspirációt!

Radics Renáta ügyfelem oldalán láttam hogy egy könyvekhez, írói tevékenységéhez, saját érdeklődéséhez kötődő ABC-t állított össze. Ezt most én is tovább gondoltam, a Szabó Katalin mentor - Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár vállalkozásomhoz kötődően.
A-Addig nem nyugszom, míg minden betűhöz nem ugrik be egy Katiötletekblog - Szabó Katalin ev.
Á-Ártani nem fog a marketingemnek, ha a csapból is Katiötletek folynak.
B-Biztos vagyok benne, hogy ezt az ötletet más is tovább fogja gondolni.
C- Cerurajzokból vektoros grafikát készítettem már, de nem szívesen.
Cs-Csodálatos könyvek készülhettek a közreműködésemmel az utóbbi 10-30 évben, nem véletlen, a könyvgyártás a szenvedélyem.
D- De kár, mondják sokan, hogy nem vagyok kiadó a klasszikus értelemben... nos, még elgondolkozom rajta...
Dz- Dz is lehetne a rövidítése a dehogy zavarsz szavaimnak, amikor olyan ügyfelem hív, akiről régen hallottam
Dzs- Dzs is lehetne a rövidítése a dehogy zsavarsz szavaimnak, amikor olyan ügyfelem hív, akiről régen hallottam, de így nem lenne jó a helyesírás
E-Emlékeim kertjében például annak a verseskönyv címe, aminek a nyomdai munkáit Radics Renáta rám bízta, természetesen most őt taggelem be, mert ő adta ennek a posztnak az ötletét
É-Énüzenetekkel tanulunk meg kommunikálni az IGEN - Palya Bea közösség csoportban, és már ezt használom a saját csoportjaimban is
F-Fotókönyvet klasszikus keménytáblás verzióban cérnafűzéssel egy darabban is készíttetem már, naná, hogy a családomnak
G-Gigantikus molinó szerkesztést egyszer vállaltam eddig, ezen hetekig dolgoztunk, többszáz fotó került rá és fali dekoráció lett egy üzletben
Gy- Gyakran fordulnak hozzám vállalkozók online marketing kérdésekkel, elakadásokkal, imádom az ilyen konzultációkat, mindig hatalmas kreatív energiák áramlanak
H-Hogyan NE szerkessz könyvborítót címmel írtam pár éve egy ekönyvet, érdekes hogy az ott leírt hibák a mai napig típus hibák minden könyvborítónál, amit gyártásra kapok
I-Igen, tényleg ingyenes a 15 perces konzultációm az időpontfoglató oldalamon és valós segítséget ad minden kötelezettség mentesen
Ì-Így alakult hogy már az Í betűnél járok, pedig még csak 5 perce írom a listát.
J-Játszani nagyon szeretek, a marketinget egy hatalmas játszótérnek tekintem, imádok mindent benne.
K-Könyvgyártás, könyvkiadás, könyvmarketing Katiötletek nélkül nem az igazi.
L-Legjobban akkor vagyok elememben ha egy problémával kerestek meg, szeretek egyszer, gyors megoldásokat ajánlani.
Ly-Lyaj de jó, hogy van Ly az ABC-ben, így kipróbálhatom hogy néz ki lyajként leírva a jaj
M-Mondtam, hogy csak egy kattintás, de nem hitte el az ügyfelem, hogy így is működik a marketingje, így még kísérletezett pár hétig mielőtt folytattuk a mentorprogramot.
N-Nem vagyok elérhető munkaidő előtt és után és az ügyfeleim ezt teljes mértékben elfogadták a vállalkozásomban, pedig ismerjük a mondást, hogy a vállalkozónak elérhetőnek kell lennie.
Ny-Nyáron is vicces módon sok könyvszerkesztésem és gyártásom volt, pedig a szept-dec. időszak a csúcsszezon a nyomdai szakmában.
O-Oklevél sablonokat is tettem fel a webshopomban, ami kérhető egyedi szöveg szerkesztéssel is, ezek inspirációk és így is jól működnek. Fantasztikus egyedi ötleteket valósítunk meg az ügyfeleimmel.
Ó-Óránként igyekszem átmozgatni magam, hogy a gép előtt töltött időt kicsit oldjam.
Ö-Örömmel olvasom a google és fb oldalamra írt ügyfél visszajelzéseket, nagyon megtisztelőket.
Ő-Ők cseppet sem elfogultak, vagy mégis. A visszajelzéseket a konzultációk után kapom, amikor szárnyal a fantáziánk és megváltjuk a világot.
P-Pontosan szeretek dolgozni, ez sokszor nehezítő tényező, mert képes vagyok mm pontossággal mindent újra átnézni egy szerkesztésen.
Q-QR kódokkal nem foglalkozom, de ha kérik ajánlok online ingyenes QR kód szerkesztőket a Nem vagyok grafikus csoportomban
R-Ránézni kívülról egy weboldalra, fb, instagram oldalra látogatóként a legjobb munka, azonnal kiszúrom a hibákat és azonnal tudok olyan javaslatot tenni, amitől hatékonyabb lehet a marketing.
S-Soha nem okozott gondot a marketing ötleteimet megvalósítani, könnyű volt, mert bármilyen ötletet jött és írtam róla, azonnak jött is rá érdeklődő.
Sz-Számtalan jegyzetem van, tele új ötletekkel, amit néhány havonta átnézek, így szűröm a Katiötleteket, most már nem zúdítom rátok, hogy ne legyen sok belőlem.
T- Tudtommal ezt a típusú marketinget nem nagyon csinálja senki, amit én csinálok az ügyfeleimnek, mert a mai marketing trendek mást tanítanak. Nálam működik, az ügyfeleimnél működik és a vásárlóknak működik, és ez a lényeg.
Ty-Tyakori hogy T betűt gépelek a G helyett, így olvashatod a Tyakori szót itt a Ty betűnél.
U-Unatkozni nem szoktam, ha unatkozom, akkor Markovics Ági - Nia oktatás, holisztikus kezelések Szegeden Nia táncait táncolom a kedvenc zenéimre, megnézek egy jó filmet , fotózok vagy ha még jobban unatkozom, akkor nekiállok takarítani a gépemen a rossz minőségű fotóimat vagy a semmire nem jó már állományokat.
Ú-Ú, de jó, á, de jó, ó, de jó, ezek az AHA élmény szinonímái, sokat hallom az ügyfeleimtől egy tanácsadás során.
Ü-Üzenetet tudnak küldeni nekem a fb hivatalos oldalamon, az instagramon és tiktok-on is, de mivel jöttek a szépaszemed üzenetek a vállalkozás induláskor ezért azonnal beállítottam robot választ és csak a honlapon keresztül érhetnek el valós ügyfelek.
Ű-Űberelni mindent lehet, nem versenyzek senkivel teszem a saját dolgom, úgy ahogy én szeretem csinálni és az kapcsolódik hozzám aki velem szeretne dolgozni.
V-Vajon hány évtizedik lehet még szenvedéllyel csinálni a Katiötletek vállalkozásomat? Nekem úgy tűnik, hogy ezt sohasem lehet megunni.
W-Workshopokat a klasszikus értelemben nem tartok, de az időpontfoglalómban rendszeresen lehet csoportos gyakorlati foglalkozásokba online bekapcsolódni marketing, webdesign és könyvgyártás témában is.
X-X-akta, ezt én is használom, hogy tényleg nincs ésszerű magyarázat arra, hogy egyik pillanatban miért működik valami másikban miért nem például az egyik általam használt programban.
Y-Y megfordulást tanultunk vezetésnél, ez érdekes példa arra, hogy ezt például marketingbe hogy lehet átfordítani vagy egy ilyen posztban hogy lehet róla írni, hogy Y-al kezdődjön a szöveg.
Z-Zene füleimnek, amikor olyan visszajelzést kapok, hogy Kati működik amit felépítettünk minifolyamatot, ma kaptam meg az első rendeléseket.
Zs-Zsákba macska néven 2012-ben voltak marketing játékaim, amihez a cicánk adta a fotóját, egész jó kis sorozat készült belőle.
Tudjátok a Katiiötletek kifogyhatatlanok...