Sziszi visszajelzése: "Nála a díjmentes konzultáció nem csali, tényleg értéket képvisel!"

 

Sziszi visszajelzéséből idézek most, nagyon jól esett: "Nála a díjmentes konzultáció nem csali, tényleg értéket képvisel!" 

 

Nem, nem ő az egyetlen, aki így jelzett vissza, de az elsők között volt, aki megértette, hogy miért így működtetem a vállalkozásom és egy hónap múlva újra fogunk beszélgetni a havonta egyszer mindenki számára  ingyenes rövid konzultációmban.

Tudom, hogy szokatlan megoldás a mai online világban amit csinálok, de nekem természetes.

Nézzük csak mit is csinálok:

Havonta 1x minden ügyfelem vagy új érdeklődő is havonta 1x igénybe vehet nálam egy ingyenes telefonos szakmai konzultációt.

Ehhez itt lehet időpontot foglalni:

Miért jó ez nekem?

  • több mint 25 éve természetes számomra, hogy a szakmámba az ügyfelek felhívhatnak, kérdezhetnek, és én segítek
  • a vállalkozásomban 2012 óta működik, ebben ugyanezt folytattam
  • azzal hogy ezt a segítő tevékenységemet egy időpontfoglaláshoz kötöttem mederbe tereltem az időt
  • a 15 perc az 15 perc, igyekszünk pontosan kezdeni és pontosan befejezni, így tervezetten foglalkozunk és koncentráltan egy kérdéssel
  • aki ilyen formán szakmai segítséget kap tőlem, 98%-ban ügyfeleim is lesz, szinte kivétel nélkül mindenki megkérdezi elköszönés előtt, hogy milyen formában tudnánk együttműködni, hogyan tudok és milyen szolgáltatással segíteni neki
  • ekkor kiadom emailben az ajánlatomat több verziós rugalmas választási lehetőséggel, természetesen a problémára fókuszálva és annak a megoldására
  • így a kérdező eldöntheti, hogy havonta igényli a 15 perc ingyeneset vagy egyéni óradíjas vagy mentorprogram segítséget kér
Mindkettőnknek jó, igazi win-win helyzet
  • a kérdező válaszokat kap, a problémájára megoldási javaslatokat, így tovább tud lépni
  • egymás idejét nem raboltuk, nem levelezgettünk órákon át, hanem minifeladatot néztünk át
  • nekem lett ettől egy ügyfél értékelésem és/vagy egy potenciális érdeklődőm,akiből fizetős ügyfelem is lehet
  • megismertem egy új embert, új tevékenységgel, ami mindig nagyon izgalmas számomra

Ide kívánkozik egy nagyon fontos elem a részemről, amit persze nem dobolok ki minduntalan. Az egyik végzettségem bohócdoktor. Ha megkérdezik miért ingyenes ez a segítség, elég ha ennyit mondok, ebből mindenki érti,  hogy nekem fontos a karitatív munka, mondhatni létszükségletem.

Ide kívánkozik még egy érdekesség:  a KATA törvény változás után én úgy döntöttem, hogy KATA vállalkozó maradok. Ennek a legfontosabb változása, hogy cégeknek nem számlázhatok.
Viszont a 15 perces ingyenes konzultációt a céges ügyfeleim is igényelhetik, így megmarad a kapcsolat köztünk, látom a fejlődésüket, a problémáikat, amihez tudok ingyenes megoldási javaslatokat adni.

Korábban többnyire egyéni vállalkozókkal dolgoztam, akik szintén egyéni vállakozók voltak.

Ha például valaki KATA vállalkozó vagy átalányadós vállalkozó, most is dönthet úgy hogy rendel tőlem szolgálatást, ha velem szeretne dolgozni, hiszen magánszemély számlázási adatokkal ezt bármikor megteheti.

Így gyakorlatilag az üzleti kapcsolataim megmaradtak és a személyes baráti hangvételű emberi kapcsolataink is tovább fejlődtek és igen, ez is nagyon fontos!



-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)