Tudtad, hogy az Instagram fiókod csak számítógépről törölhető?

Tudtad,  hogy az Instagram fiókod csak számítógépről törölhető?
Legalábbis a blog megírásakor biztosan.
A facebookon van egy hobbi csoportom több mint 50ezer taggal és a benne levő képek több ezres megosztásával, ehhez hoztam létre egy instagram és egy tik-tok profilt, hogy teszteljem, hogy ezek a megosztható képek hol és kiket érnek el. 
Ehhez volt egy idezetek_katiotletek instagram oldal és van egy ugyanilyen nevő tik-tok oldal.
Pár hónapig hagytam hogy lássam a statisztikákat, de a úgy látszik,  hogy az instagram egyáltalán nem reagálta le a nézőknek, így eldöntöttem hogy ezt ma törlöm.
Ezt szinte kizárólag androidos mobil telefonon kezeltem, így gondoltam, itt fogom törölni is. Emlékeztem, hogy korábban így nem engedte, nos most sem.
Ahhoz, hogy egy Instagram oldalt törölhess, először számítógépen érdemes elolvasni a súgó oldalt majd azon belül a fiók törlése oldalt, ott kiválasztani a törölni kívánt oldalt, indokolni a törlést és már el is indul a folyamat. Kb. 30 nap múlva fog véglegesen törlődni, erről emailben is értesítést kapsz.
Tudtommal, ha közben mégis belépsz az oldalra, akkor a törlési folyamatot indíthatod újra.
Azoknak hasznos ez a kis blogom, akik több Instagram fiókot is üzemeltetlen és egyszer csak úgy döntenek, hogy itt az ideje törölni azokat.


-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)