A Katiötletes idézetes névjegykártyákat a családi pályaválasztási napon mutattam be pár éve az érdeklődőknek

Az idézetes kártyákat a családi pályaválasztási napon mutattam be pár éve az érdeklődőknek, amikor felkértek egy Nyomdászműhely program létrehozására.
A feladat elvégzői húzhattak egyet a kártyákból. Kivétel nélkül mindenki olyat húzott, ami abban a pillanatban nagyon jó útmutatást adott neki. Ezt gondoltam tovább és készítettem egyedi névjegykártyákat ezekből az idézetekből. 

Megrendelést itt adhatsz le rá: KATTINTS A MEGRENDELŐ ŰRLAPRA 
Ugyanitt láthatod videó formában a 48 féle idézetet is.

Ez a kép még tájkép csata előtt állapotba készült, még volt 10 perc a családi pályaválasztási nap nyitásig itt Szegeden az Agorában.
Kitettem már referenciákat, beállítottam a játékos feladat állomásait.
Akik legalább egy Nyomdászműhely feladatot megcsináltak, húzhattak a lefordított idézetes kártyákból.
Volt mini puzzle kirakás, természetesen 300 g matt papírból, 5*5 cm-es kockákra vágott lapokból. A nehezítés az volt, hogy 4+4 színes volt.
Lehetett játszani velem ügyfél-gyártás-előkészítő játékot, amikor először én voltam, aki fogadta az ügyfelet, utána szerepet cseréltünk. Igen, egy kicsit nyomdászul tanultunk közben.
Volt természetesen rejtvény és összekötős játék is. Nos, azért itt már nem volt egyszerű, mert előtte a hátoldalon kellett egy kicsit nyomdászul tanulni, ahhoz hogy jó választ adhassanak.
A szervezők egy szép grafikát készítettek invitálónak, melyben közben változott a program, így ilyen egyszerű módon lehúzták nem nyomtatták újra, de ez senkit sem zavart.
Viszonylag nagy termet választottunk, de kevésnek bizonyult, főleg, amikor többen többször is visszajöttek játszani látástesztet,  kilövést, kötésbe pakolást, és tapogató játékot játszani.
Azt be kellett látnom, hogy jók a játékok amit kitaláltam, de egyedül ezt nem fogom tudni lekoordinálni, így a gyerkekeim és a barátnőm is beugrottak és egy kis időre ők is Katiötletesek lettek. Hálás köszönetem nekik és azoknak akikre átragadt a nyomdai lelkesedésem és folyamatosan azt kérdezték, hogy mikor és hol tanulhatnak tőlem, hogy indítok nyomdász képzést.
Nos iskolai rendszerű képzést nem tervezek, de ilyen jó kis műhelyeim még biztosan lesznek!

A blog alapban az Idézetes névjegy termékemet hivatott reklámozni, kattints IDE ha szeretnél egyedit magadnak rendelni.

Kinek ajánlom a Idézetes névjegykártya 48 féle idézettel 10 garnitúra termékemet?
- kezdő vállalkozóknak, akik szívesen adnak az ügyfeleiknek kreatív névjegyet

- pedagógusoknak, akik a diákjaikat szeretnék meglepni idézetes kártyával

- workshop szervezőknek, akik a résztvevőknek szánján ezt a kiskártyát

- webshopoknak, akik szívesen adnak ajándékot az ügyfeleiknek, ami egyben akár egy kupon is lehet

 

Még egy apróság: ha a megrendelő űrlapra kattintasz, láthatod, hogyan tettem bele videót is a Listamester megrendelő űrlapba. Szóval ha csak egy terméked van és annak a rendelését szeretnéd automatizálni, egyszerűen megteheted a Listamester hírlevél küldővel.

Szólj ha kérsz segítséget!


Ha szakmai segítséget igényelsz nyomdai előkészítés, könyvgyártás, szerzői könyvkiadás, online marketing, webshop, weboldal szerkesztés témában, itt foglalhatsz hozzám időpontohttps://app.minup.io/book/katiotletek 

-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot

Szabó Katalin (Katiötletek)