Ez tetszik! A Listamester hírlevél feliratkoztató űrlapba html kóddal képet is illeszthetek és formázhatom is a szövegeket!


Ez tetszik! A Listamester hírlevél feliratkoztató űrlapba html kóddal képet is illeszthetek és formázhatom is a szövegeket!

Láttam a facebook csoportjukban, hogy a standard űrlapok szépen átalakíthatók egyedi fotókkal, formázásokkal ellátott hírlevél feliratkoztató felületté. Nem, ez nem landing, de majdnem.

Ehhez már csak az kell, hogy html kódokat tudjunk használni. Ehhez tényleg nem értek, sosem tanultam, de megkértem  a google barátomat, hogy mutasson például kép beillesztési html kódot.
Találtam olyan oldalt, ahol megértettem ennek a működését és természetesen ki is próbáltam.

Az egyik korábbi saját termékemhez készítettem egy rendelési űrlapot képekkel, ezt láthatod a blog képen is és ezen a linken meg is tudod nézni. Nem, ez még nincs tele egyedi formázásokkal, csak a kép beillesztés és a félkövér kiemelések voltak érdekesek, de nagyon tetszik ez a lehetőség.

Ha szakmai segítséget igényelsz nyomdai előkészítés, könyvgyártás, szerzői könyvkiadás, online marketing, webshop, weboldal szerkesztés témában, itt foglalhatsz hozzám időpontohttps://app.minup.io/book/katiotletek 

-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot

Szabó Katalin (Katiötletek)