Így töröltem a 100 éve létrehozott Youtube csatornámat - Katiötletek

 

Nem a youtube a fő online megjelenésem és ezért pár éve még nulla gyakorlatom volt youtube csatorna létrehozásában.
Most rászántam magam és átnéztem, hogy milyen csatornákat kezelek adminként és ezekből mi az amit sohasem használtam még.
Igen, fantáziadús neve volt, Alapértelmezett név volt a csatorna neve, amit a youtube adott neki amikor 100 éve létrehoztam.

Így töröltem a 100 éve létrehozott Youtube csatornámat - Katiötletek
Böngésző keresőbe beütöttem a youtube csatorna törlése kereső szavakat és kiadta azonnal a YouTube súgót, ott végigmentem  a lépéseket és most várom hogy törlődjön ez a sohasem használt csatornám.

Ez csúcs, kb. 3 perc múlva volt, nincs próba csatorna.
Megkönnyebbülés. Nem szerettem nézni, mert arra emlékeztetett amit nagyon nem értettem akkor hogyan működik.

Most sem sokkal vagyok előrébb, főleg mióta megint változott a youtube felülete.

Ez talál kicsit jobban áttekinthető, de még ezt-azt hiányolok belőle.

Fogok feltenni videókat, főleg a vállalkozásomhoz kötődő technikai jellegű videókat. Ezzel is szeretek foglalkozni.

Érdekel, hogy neked van-e saját youtube csatornád!
Belinkeled? Szívesen megnézem!

Most ezt használom: https://www.youtube.com/@katiotletek
Íme néhány Katiötletes videóm:






------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.

Szabó Katalin (Katiötletek