Nem táplálok hiú reményeket az iránt, hogy hímes tojásként bánnak a csomagokkal, ha körberagasztom Törékeny csomag feliratú matricával, de...

  


Kipróbáltam, igen, határozottan nagyobb biztonsággal értek célba a Törékeny csomag matricával körberagasztott dobozaim.
Ez a blogom a TÖRÉKENY CSOMAG feliratú információs matricáimat hivatott bemutatni. Igen, cégként is meg tudod vásárolni a linken ajánlott webáruházban.

De térjünk vissza egy kicsit a piros cimkékkel körberagasztott csomagomra.
Keménytáblás könyvet szerettem volna célba juttatni biztonsággal, nem voltam elégedett azzal,  hogy bubis borítékba csomagolom, még pluszban ezekkel a matricáimmal is körberagasztottam. Az éles sarkokat szerettem volna biztonságban tudni.

Kicsit karácsonyfára emlékeztetett a csomag, de az biztos hogy kitünt a futárautó rakterében a csomagok közül.

Nem táplálok hiú reményeket az iránt, hogy hímes tojásként bánnak így a csomagokkal, de az biztos hogy ez a csomagom teljesen szakadásmentesen odaért a címzetthez, és itt nekem valójában ez volt a legfontosabb.



-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)