2016 óta a március Nyomász ölelgető hónap a Katiötletek vállalkozásom kezdeményezésére



Olyan sok szakmának van már ölelgetős napja. Legyen most a nyomdászoké egy teljes hónap. Írtam erről a facebook posztomat 2016. március 2-án.
Ölelj meg Te is egy nyomdászt!
A képet online ingyenes programmal készítettem akkor pár perc alatt. Ehhez a https://www.postermywall.com/ egyik sablonját vettem alapul. Pici vízjel van rajta, de nem zavaró, a tavaszt tükrözi és a színeiben jól illik ehhez a hónaphoz.
No persze azóta már sokszor terveztem, hogy új designt adok neki, de itt a lényeg az hogy pár perc alatt készen lett egy posztkép, ami kifejezi azt amire készítettem.

Mit csinálnak a nyomdászok, (például én is), mi van körülötted, ami nyomdász kézen ment keresztül? Gondold csak át! Indítom a listát, folytasd hozzászólásban!
  • most éppen a számítógépem előtt ülök, körbenézve látok egy kasírozott dossziét, egy elől ritzelt öntapadó csomagot, egy szivacstáblás aranyozott naplót, egy szakdolgozat formájú fotóalbumot ami sínbekötéssel készült, egy TicTac cukorka dobozt, amin a felirat és logó nyomtatott, egy JBL hangszórót, amin a logó emblémázva van... folytassam?

A facebook posztomat ide is beágyaztam nektek. Látszi, hogy ez a poszt több, mint 1000 megosztást kapott és folyamatosan kommenteltek. Évek múltán már láttam, hogy képet lementve nyomdászok indítottak erről külön posztot.

Ha szakmai segítséget igényelsz nyomdai előkészítés, könyvgyártás, szerzői könyvkiadás, online marketing, webshop, weboldal szerkesztés témában, itt foglalhatsz hozzám időpontot https://app.minup.io/book/katiotletek 

-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)